După ce a străbătut România în lung şi-n lat, din Banat şi Transilvania, pînă în Moldova şi apoi Oltenia, cel mai mare circ acvatic din lume se „dă în spectacol” şi la Constanţa. Povestea Circulului “Acquatico Bellucci”, începută undeva pe la 1.800, într-un mic cartier din Roma, dar mai ales a artiştilor pentru care viaţa este întotdeauna ca o cuşcă cu rechini sau crocodili, impresionează nu doar la capitolul reprezentaţie. Amplasat într-un cort în Satul de Vacanţă, unde artiştii acrobaţi din Italia surprind la fiecare spectacol cu numere unice de dresaj cu crocodili de Nil, pinguini, hipopotami sau şerpi veninoşi, circul acvatic dă o adevărată lecţie de umanitate. Impresionaţi de tragediile prin care trec victimele inundaţiilor din Moldova şi Maramureş, conducerea circului “Acquatico Bellucci” a decis să întindă o mînă de ajutor celor atît de loviţi de furia apelor. “Vrem să acordăm sprijinul nostru financiar celor care au rămas fără case, dar şi să sensibilizăm opinia publică în această problemă. Noi am mai fost în turnee naţionale în România, inclusiv în Moldova, astfel că de multe ori am susţinut poate spectacole în faţa celor loviţi de inundaţii. Avînd în vedere că oriunde am fost în această ţară, ne-am simţit foarte bine, nu puteam rămîne indiferenţi la ceea ce se întîmplă cu aceşti oameni. Am hotărît ca, pe 14 august, la ora 18.00, să susţinem un spectacol pentru sinistraţi. Este vorba de cel puţin 10.000 de lei, banii care vor ajunge cu siguranţă la sinistraţi”, a declarat unul dintre artiştii circulului, Emilio Savio.